GYIK

GYIK

SZÁLLÍTÁS

  • Hol tart a rendelésem?

    Miután leadtad személyre szabott megrendelésedet, csapatunk azonnal megkezdi a gyártást. Ha még nem kaptál e-mailt vagy SMS-t a nyomonkövetési adatokkal, akkor megrendelésed legyártása jelenleg folyamatban van. Ha megkaptad a nyomonkövetési adatokat tartalmazó e-mailt, kattints az elküldött hivatkozásra a megrendelésre vonatkozó helyadatok megtekintéséhez.

    Ha további információkra van szükséged, küldj nekünk egy e-mailt a(z) info@fotozokni.hu címre! Kérjük, add meg a neved és a rendelési számot!

  • Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

    Minden nem személyre szabott megrendelés a következő munkanapon kerül postázásra.

    Minden személyre szabott zokni gyártására és postázására 3 munkanapon belül kerül sor..
    Minden személyre szabott párna gyártására és postázására 3 munkanapon belül kerül sor.
    Minden személyre szabottpóló gyártására és postázására 5 munkanapon belül kerül sor.

    Miután megrendelésed elkészült, kiszállítása az általad megadott szállítási ütemben történik.
    A szokásos szállítási idő normál kiszállítás esetén 3-7 nap. Ez nem foglalja magában a gyártási időt.
    szokásos szállítási idő expressz kiszállítás esetén 1-2 nap. Ez nem foglalja magában a gyártási időt.

    A gyorsabb szállítási idő érdekében azt javasoljuk, hogy fizetéskor válaszd a bankkártyás vagy paypal fizetési lehetőséget.

  • Nyomon tudom követni a csomagomat?

    Természetesen! A csomag postázását követően e-mailben vagy SMS-ben kapsz egy nyomkövetési számot.

  • Hogyan működik nálatok a visszaküldés?

    Biztosak akarunk lenni abban, hogy teljesen elégedett vagy a vásárlással. 

    Nem személyre szabott termékek
    A nem személyre szabott termékekre 14 napig a kérdés nélküli visszatérítési irányelveink érvényesek. Mindössze küldened kell nekünk egy e-mailt a(z) info@fotozokni.hu címre, és mi megírjuk neked a visszaküldésre vonatkozó teendőket. 

    Személyre szabott termékek
    A személyre szabott termékekre általános visszatérítési irányelveink nem érvényesek. Ha valamilyen oknál fogva nem felel meg neked a személyre szabott terméked, kérjük, küldj nekünk egy e-mailt a(z) info@fotozokni.hu címre, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ezt jóvátegyük.

  • Fizethetek azért, hogy gyorsabban megkaphassam a rendelésemet?

    Meggyorsíthatod a kiszállítást, ha fizetéskor az expressz kiszállítást választod.

  • Módosíthatom a szállítási címet?

    Ha megrendelésed még nem került postázásra, lehetőség van a szállítási cím módosítására. Ez esetben, kérjük, minél előbb küldj nekünk egy e-mailt a(z) info@fotozokni.hu címre! 

FIZETÉS

  • Milyen fizetési módok állnak a rendelkezésemre?

    Minden főbb hitel-/betéti kártya, Paypal és utánvét.

  • Adtok kedvezményeket nagyobb megrendelések esetén?

    Természetesen. A mennyiségi kedvezmények 10+ párnál kezdődnek. Kérjük, lépj velünk kapcsolatba további információkért!

  • Lemondhatom a rendelésemet?

    Ez esetben, kérjük, minél előbb küldj nekünk egy e-mailt!

    Nem személyre szabott megrendelések

    Kérdés nélkül bármikor lemondható.

    Személyre szabott megrendelések

    Az első két órán belül további költségek nélkül lemondható. Kérjük, feltétlenül küldd el nekünk a rendelési számot!

    Két óra elteltével és a megrendelések postázását megelőzően 40%-os gyártási díj ellenében mondható le.

    A megrendelés postázását követően a lemondás nem lehetséges.

  • Vásárolhatok cégként?

    Természetesen. Kérjük, küldj nekünk egy e-mailt a(z) info@fotozokni.hu címre, ha szükséged van vállalati számlára!

FOTÓK

  • Nekem kell körülvágni a fotómat?

    Nem 🙂 Van egy tapasztalt tervezőgrafikusokból álló csapatunk, akik gondoskodnak majd a fotód körülvágásáról.

  • Milyen fotó elfogadható?

    Minél jobb a fotó, annál jobb lesz a végeredmény. Próbálj kiváló minőségű fotókat választani - melyek modern telefonnal vagy kamerával készültek.

    Zoknifotók
    Próbálj olyan fotót választani, amely megfelelő természetes megvilágítással rendelkezik, és amelyen a fotóalany teljes arca (beleértve a füleket is) takarás nélkül látható! A legjobb, ha a fotó szemmagasságban, szemből vagy oldalnézetből készül.

    Párnafotók
    Próbálj olyan fotót választani, amely megfelelő természetes megvilágítással rendelkezik, és amelyen a teljes háziállat (beleértve a füleket is) takarás nélkül látható! A legjobb, ha a háziállat ül, és a fotó a kisállat szemmagasságában készül. 

  • Megtekinthetem az előzetes nyomtatási képet a gyártás előtt?

    A gyors gyártási és szállítási idők biztosítása érdekében nincs lehetőségünk előzetes nyomtatási képet küldeni a gyártás előtt.

    Ha nem vagy elégedett a kapott termékkel, kérjük, írj nekünk egy e-mailt, és örömmel megteszünk mindent annak érdekében, hogy ezt jóvátegyük!

    Ha speciális kérésed van a fotókkal kapcsolatban, kérjük, fizetéskor jelezd azt a csapatunk felé a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzésekben! Nem garantáljuk, hogy teljesíteni tudjuk a kérésed, de mindent megteszünk a dolog érdekében. 

  • A háziállat/személy kiegészítőt visel. Rajta tudjátok hagyni a képen?

    Természetesen! Kérjük, fizetéskor hagyj egy megjegyzést ezzel kapcsolatban, és tervezőcsapatunk a fotót mindenképpen a kiegészítőkkel együtt nyomtatja rá!

  • Lehet egynél több arc egy pár zoknin?

    Természetesen! Egy pár zoknin akár 3 egyedi arc is rajta lehet. Ezt lehetőséget a termékoldalon tudod kiválasztani. Felhívjuk figyelmed, hogy minden további arcért kis felárat számítunk fel. 

    1 egyedi arcot tartalmazó zokni esetén 1 fotót tölthetsz fel. Ha a fotón több arc is szerepel, kérjük, a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzésekben add meg, hogy melyiket szeretnéd rányomtattatni.

    2 egyedi arcot tartalmazó zokni esetén 1 vagy 2 fotót tölthetsz fel. Ha 1 fotót töltesz fel, győződj meg róla, hogy 2 arc szerepel rajta. Ha a fotókon több mint 2 egyedi arc szerepel, kérjük, a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzésekben add meg, hogy melyikeket szeretnéd rányomtattatni.

    3 egyedi arcot tartalmazó zokni esetén 1, 2 vagy 3 fotót tölthetsz fel. Ha 1 vagy 2 fotót töltesz fel, győződj meg róla, hogy 3 arc szerepel rajta/rajtuk. Ha a fotókon több mint 3 egyedi arc szerepel, kérjük, a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzésekben add meg, hogy melyikeket szeretnéd rányomtattatni. 

    3-nál több egyedi arcot tartalmazó zokni nem lehetséges.

  • Lehet egynél több háziállat egy párnán?

    Párnákat csak 1 háziállat képével rendelhetsz. Abban az esetben, ha az általad feltöltött fotón 2 háziállat szerepel, kérjük, a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzésekben add meg, hogy melyiket szeretnéd rányomtattatni. 

  • Rányomtatható bármi?

    Természetesen bármilyen háziállat, személy képe vagy logó rányomtatható, ha rendelkezel az arra vonatkozó szerzői jogokkal. Örömmel nyomtatunk rá fotókat saját háziállataidról vagy barátaidról. Híres személy fotójának vagy híres logónak a feltöltése esetén rendelkezned kell a tulajdonos engedélyével.

  • Rányomtatható bármilyen állat?

    Természetesen. Gyakorlatilag minden létező állatot rá tudunk nyomtatni. 🙂

  • Megváltoztathatom a fotómat?

    Küldj nekünk egy e-mailt a lehető leghamarabb! Ha az első két órán belül elküldöd az e-mailt, akkor a rendelésed még nem lett legyártva, és meg lehet változtatni a fotót vagy akár a terméket is.

SZEMÉLYRE SZABOTT ZOKNIK

  • A lábméretem két méret között van. Melyiket vegyem?

    Ha a lábméreted két méret között van, azt javasoljuk, hogy válaszd a kisebbet. A zoknijaink rendkívül rugalmasak 🙂 

    Zokniméretek:
    Kicsi 35-38
    Közepes 39-42
    Nagy 43-46

  • Található a kínálatotokban XL vagy XS méret?

    Kínálatunkban jelenleg sajnos egyéb méretek nem találhatók.

    Bár a tökéletes illeszkedést nem tudjuk garantálni, egyes vásárlóink akár 47,5-ös cipőmérettel is megfelelőnek találták a nagy méretet.

  • Hogyan kell kezelni a zoknikat?

    A zoknik tartós használatra készültek. Javasoljuk, hogy mosógépben 40°C-on, kifordítva mossad őket. Azután száradjanak a levegőn! Ne vasald!

  • Milyen anyagúak a zoknik?

    Pamutszerű, finom tapintású prémium zoknik. Teljes összetétel: 70% poliészter, 27% pamut, 3% elasztán

  • Egyedi tervezésű zoknit szeretnék.

    Jelenleg a teljesen egyedi tervezésű zoknik minimális rendelési mennyisége 10 pár. Kérjük, küldj nekünk egy e-mailt a(z) info@fotozokni.hu címre további információkért! 

SZEMÉLYRE SZABOTT PÁRNÁK

  • Mekkora a párna mérete?

    A párna maximális mérete 35cm x 45cm.

  • Milyen anyagú a párna?

    Anyaga 100% poliészterből készült prémium, puha plüss. Víz- és porlepergető.

    A bélés műszálból készült.

  • Kimoshatom a párnát?

    Persze! Dobd be a párnát a mosógépbe 40°C-on, majd száradjon a levegőn! Ne vasald!

RENDELÉSEK NAGY TÉTELBEN

  • Rendelhetek zoknit a cégem logójával?

    Persze! Küldj nekünk egy e-mailt a kéréseddel a(z) info@fotozokni.hu címre, és mi gondoskodunk arról, hogy elkészítsük a lehető legjobb ajánlatot a számodra!

  • Rendelhetek zoknit viszonteladásra?

    Hát persze! Írj nekünk egy e-mailt, amelyben részletezed a kérésed, és küldd el azt a(z) info@fotozokni.hu címre, mi pedig a lehető leghamarabb válaszolni fogunk neked!