A kiszállítás és nyomtatás a Közép-Európában található Szlovéniából történik.
Archívum: FAQs
El kell távolítanom a fotó hátterét?
Nincs rá szükség. Képzett tervezőcsapatunk gondoskodik róla.
Mi történik, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
Egy új fotó segítségével újra elkészítjük.
Hogyan tudok fizetni?
Bankkártyával, PayPallal vagy utánvéttel
Szeretném mielőbb megkapni. El tudjátok készíteni gyorsabban?
Az egyedi gyártású termékekhez idő kell. Válaszd az elsőbbségi megrendelést, így a te megrendelésed lesz a soron következő a gyártásban! Válaszd a gyorsabb kiszállítást, hogy még hamarabb nálad legyen!
Mikor postázzátok a rendelésemet?
A megrendelések nagy részét 3 munkanapon belül postázzuk.
Rendelhetek zoknit viszonteladásra?
Hát persze! Írj nekünk egy e-mailt, amelyben részletezed a kérésed, és küldd el azt a(z) info@fotozokni.hu címre, mi pedig a lehető leghamarabb válaszolni fogunk neked!
Rendelhetek zoknit a cégem logójával?
Persze! Küldj nekünk egy e-mailt a kéréseddel a(z) info@fotozokni.hu címre, és mi gondoskodunk arról, hogy elkészítsük a lehető legjobb ajánlatot a számodra!
Kimoshatom a párnát?
Persze! Dobd be a párnát a mosógépbe 40°C-on, majd száradjon a levegőn! Ne vasald!
Milyen anyagú a párna?
Anyaga 100% poliészterből készült prémium, puha plüss. Víz- és porlepergető.
A bélés műszálból készült.